تداوم رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان 

تداوم رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان 

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
معصومه بلوچ بامری گفت: اولویت برنامه های کانون حضرت خدیجه (س) در ماه مبارک رمضان، تداوم رزمایش مواسات و همدلی با هدف کمک به نیازمندان و فقرا است.

«معصومه بلوچ بامری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اولویت برنامه های کانون حضرت خدیجه (س) در ماه مبارک رمضان، تداوم رزمایش مواسات و همدلی با هدف کمک به نیازمندان و فقرا است.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج بیان کرد: در همین راستا ۱۰ سبد معیشتی شامل اقلامی همچون مرغ، برنج، قند، چای، ماکارونی و حبوبات تهیه شده که درب منازل این خانوارها تحویل می شود.


وی افزود: البته در این سبدهای معیشتی برای هر خانوار نیازمند ۳ عدد مرغ منجمد قرار داده شده است.

بلوچ بامری ابراز کرد: طرح توزیع نان صلواتی یکی دیگر از برنامه های کانون ویژه ماه مبارک رمضان است که در این راستا ۱۰۰ نان محلی پخت شده و در بین خانوارهای نیازمند روزه دار توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج اظهار کرد: در حوزه فعالیت های قرآنی نیز روزانه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار  می‌شود.


وی ادامه داد: بر همین اساس روزانه با حضور بچه های مسجد یک جزء از قرآن کریم همراه با تفسیر آیاتی از آن جزء تلاوت می شود.


بلوچ بامری در خاتمه عنوان کرد: همچنین روزانه احکام روزه توسط امام جماعت مسجد بیان شده و سوالات شرعی نمازگزاران نیز پاسخ داده می شود.

پایان پیام/ 586